Uslovi korištenja
Uslovi korištenja
Opšti uslovi
O opštim uslovima i cijenama pružanja usluga BH Telecom d.d. Sarajevo možete se informisati na stranici:
www.bhtelecom.ba/cjenovnik-i-uslovi
BH Telecom d.d. Sarajevo zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje BH Telecom usluga, uključujući korištenje Moj BHTelecom aplikacije. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
Uslovi kupovine kreditnim karticama
Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, te reklamacija usluga koje su ponuđene na Moj BH Telecom aplikaciji. Moj BH Telecom aplikacija se može koristiti za Vašu privatnu upotrebu, prema sljedećim uslovima i pravilima.
Trgovac je BH Telecom d.d. Sarajevo, a kupac je posjetitelj ove aplikacije koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu, te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica.
Naručivanje
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod/uslugu, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.Proizvod/usluga se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
Plaćanje
Naručeni proizvodi/usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
Isporuka
Naručeni proizvod/usluga se isporučuje na odabrani mobilni račun.Ako kupac ne primi proizvod/uslugu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele odgovarajuće radnje.
Trgovac se obavezuje poslati proizvod/uslugu kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Obavijest o uspješnoj transakciji trgovac šalje putem SMS poruke ili e-mail porukom ( u slučaju da je korisnik izabrao tu opciju ).
Reklamacije
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod/uslugu koja je tehnički ispravna te odgovara opisu proizvoda navedenom na Moj BHTelecom aplikaciji. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod/uslugu. Reklamacija na račun za izvršenu uslugu podnosi se do kraja tekućeg obračunskog perioda za prethodni obračunski period, dok se ostale reklamacije podnose nakon nastanka razloga za podnošenje u skladu sa pravilima navedenim u Opštim uslovima.
Reklamaciju možete podnijeti putem kontakt centra, slanjem e-mail poruke ili popunjavanjem obrasca na nekom od prodajnih mjesta BH Telekoma. Detaljnije informacije u dijelu Podrška.
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno.
Izjava o privatnosti
BH Telecom d.d. Sarajevo primjenjuje Politiku privatnosti na zaštitu ličnih podataka korisnika usluga i obezbjeđuje privatnost sadržaja komunikacije korisnika u procesu pružanja odnosno korištenja telekomunikacionih usluga BH Telecom d.d. Sarajevo. Detaljnije na:
www.bhtelecom.ba/politika-privatnosti
Podrška
Iako Vam BH Telecom d.d. Sarajevo nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, BH Telecom d.d. Sarajevo ne može garantovati da će usluge na Moj BHTelecom aplikaciji odgovarati Vašim potrebama.
BH Telecom d.d. Sarajevo takođe ne može garantovati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko imate poteškoća u korištenju usluga ili vam su vam potrebne dodatne informacije o uslugama, statusu vaših zahtjeva ili računa, kontaktirajte nas!
Detaljnije na:
Podrška privatnim korisnicima
Podrška poslovnim korisnicima